Mikä sai meikäläisen oikein päivittämään blogia näin pitkän ajan jälkeen?  No Mamma Mia! -leffa tietysti! =) Siinä Sophie lukee äitinsä vanhaa päiväkirjaa saadakseen tietää isänsä henkilöllisyyden. Jotenkin mua viehätti se ajatus, että niin monen vuoden takaiset tapahtumat on tallennettu jonnekin. Joten ajattelin, että perkele, nyt tallennetaan vuoden 2008 joulu.

Tällä hetkellä on jotenkin alakuloinen olo. Nakkasin just porukat lentokentälle ja mietin, että mitä pitäisi alkaa tekemään. Kouluhommia pitäisi ainakin aloittaa ja vessa siivota. =) Puhumattakaan seitsemästä postikortista, jotka olisi jo aikaa sitten pitänyt lähettää maailmalle... Lisäksi olen aivan onneton autokuski... kortti on ollut jo kolme vuotta, enkä vieläkään osaa ajaa... Olispa ihanaa olla sellainen henkilö, joka ei ikinä ole alakuloinen! Tuntuu ihan tyhmältä luimistella ilman mitään syytä...

Tämän vuoden joulu oli melkein samanlainen kuin kaikki aikaisemmatkin. Joulu on vierähtäny lähinnä elokuvia katsellessa, koska telkkarista tuli ihan sairaan hyviä leffoja...Madagascar, Shrek 2, Bridget Jonesit, Mamma Mia, Hairspray (Sisko on musikaalifriikki =), Hercule Poirot ja tietenkin olen katsonut Twin Peaksin ensimmäistä tuotantokautta DVD:ltä.

Jouluaattokin oli hyvin perinteinen. Aamulla katsottiin Madagascar (aivan loistava elokuva, en pitkään aikaan ole nähnyt niin hyvää piirrettyä!), sitten koristeltiin kuusi ja leivottiin pipareita. Illalla piti totta kai katsoa Lumiukko ja paketit avattiin perinteisesti yöpaidassa. =)

M muuten yllätti täysin joululahjallaan. Miksi sen täytyy aina ostaa periaatteessa ihania lahjoja, jotka ei kuitenkaan ikinä sovi mulle? Sen lahjat saa aina mut hermostumaan tai toivomaan, että se ostaisi siivousvälineitä, kuten muutkin miehet? Miksi mä en vaan yksinkertaisesti voi olla iloinen lahjoista, kuten muutkin ihmiset? Joskus M käy oikein hermoille, koska se ei ikinä hermostu. Vähän aikaa sitten olin todella pahalla tuulella ja räyhäsin sille puhelimessa. Sen jälkeen se pyytää anteeksi multa, vaikka ei se oikeesti edes tehnyt mitään... Mä yritän ensi vuonna olla mukavampi ihminen kaikille... ehkä ;)

Mietin muuten, että pitäiskö kertoo mun blogista yhdelle toiselle bloggaajakaverille. Voisi olla ihan hauskaa saada lukija...? ;)